04 Oct
04Oct

אם הגעתם לעמוד הזה, כנראה שזה לא במקרה, ויש מסר שהמדרכים הרוחניים רוצים להעביר לכם. אם אתם מרגישים שכך הדבר, אתם מוזמנים לנשום עמוק, לחשוב על שאלה ולבחור קלף.


התהליך פשוט מאוד ועובד כך:

  • מיד אחרי ההסבר הזה תוכלו לראות את תמונת הקלפים כשהם הפוכים.

  • חשבו על נושא עליו תרצו לקבל מסר, אפשר גם לשאול שאלה. אם אתם שואלים שאלה, חשוב לשים לב שזאת שאלה פתוחה שהתשובה אליה יכולה להיות יותר מכן או לא. אם תרצו להבין יותר לעומק מדוע יש לשאול שאלות באופן הזה, אפשר ללחוץ כאן ולקראו פוסט שכתבתי בנושא.

  • כעת לאחר שבחרתם נושא או שאלה, זה הזמן לבחור את הקלף: ימין, אמצע או שמאל.

  • המשיכו לגלול את הפוסט מטה, לאחר התמונות של גב הקלפים, יופיעו המסרים והאיורים שעל גבי הקלפים.




כעת, לאחר ששאלתם שאלה ובחרתם קלף, הנכם מוזמנים להמשיך מטה לראות את תמונות הקלפים והמסרים.


קראו את המסר בנחת, וגלו מה המדריכים הרוחניים שלכם רוצים שתדעו?




ימין - Renewal

קלף זה רוצה להזכיר לכם, שלא משנה היכן תהיו, ולא חשוב באילו נסיבות, אתם נמצאים תמיד בתנועה של צמיחה. ואם מעגל אחד נשלם, דעו שמעגל חדש מיד נפתח. אתם בתנועה טובה עם הייעוד שלכם, ולמי שטרם גילו אותו, אתם בדרך לגלות ולהבין. אתם בדרך הנכונה להעמיק ולגלות מי אתם.


 אמצע - Instinct

קלף זה מבקש להמשיך לנוע קדימה, אל הכיוון שאליו האינטואיציה אותתה. בלי לבדוק בעל רגע האם זה היה נכון או כדאי. עשיתם בחירה ועכשיו עליכם להאמין ולדעת שהיא הייתה הטובה ביותר במסגרת הנסיבות. במקום להסתכל אחורה, המשיכו לצעוד קדימה ולבחור מתוך הקשבה וכוונת הלב. בהקשר לנושא עליו שאלת, כדאי שלא להתחשבן עם העבר. להניח לו בצד ולנסות להתמקד בעתיד, בצעדים הבאים, ללא חשש.


 שמאל - Joy

קלף זה משקף את היכולת שלכם למגנט אליכם כל דבר שתרצו. אם רק תאפשרו זאת, האור שלכם יאיר ויזרח מן הפנים אל החוץ, יעזור ליצור קשרים, לזמן ולמגנט כל דבר שתרצו בהנאה, בשמחה ובקלות.קלף זה רוצה להזכיר לכם היום שזה בסדר לנסות דברים חדשים. להתחיל משהו ולאחר מכן להמשיך הלאה. אתם בתנועה האישית שלכם לפי המקצב הפנימי שלכם.

בהקשר לנושא עליו שאלת, או ביקשת מסר, קלף זה מבקש שתבואו בגישה טובה, מחברת, אוהדת. תנו לחלקים היפים והטובים שבכם להיות גלויים, אפשרו חיבור וקרבה לאנשים אחרים. ואפשרו לאחרים להיות מוקסמים מכם.


עד כאן המסרים, שמחתי להיות איתכם. 

הקלפים היפים הללו מחבילה בשם:

 Chakra Wisdom Oracle Cards 

אם אתם מתעניינים ברכישת קלפים, כאן תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת, וגם את החנויות הכי שוות ומתאימות לרכישת קלפים ופריטים קסומים.


נעים מאוד, שמי ליען נוסבאום,  אני מתקשרת, הילרית, מנחה מסעות חלימה להיזכרות בגלגולים קודמים ומורה למדיטציה. אני מורת דרך רוחנית שמחברת אנשים למהות, לייעוד ולמסע הנשמתי שלהם. עוד על העשייה שלי אפשר לקרוא באודות ובמידע נוסף על טיפולים וסדנאות. אפשר ליצור איתי קשר בתיבת צור קשר באתר ובטלפון 054-4338924 .


מאחלת לכם שתמיד תקבלו את המסר הנכון ברגע הנכון, שתצליחו להתגבר על מכשולים ולהגשים חלומות.

אם יש לכם שאלות, אפשר לכתוב בתגובות (בהמשך העמוד למטה) ואני אשמח לענות.
ניתן לפנות אליי גם עבור פריסות אישיות בקלפים ומסרים מתוקשרים.
בברכה,
ליען  0544338924




הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.