10 Jun
10Jun

האם לכולם יש נשמה תאומה?
התשובה היא: כן, אבל זה לא תמיד מי שאתם חושבים.

רוב האנשים חושבים על נשמה תאומה כבן או בת הזוג שאיתם יכולה להתממש מערכת היחסים האוהבת והאידאלית.

לפעמים זה נכון. אך בדרך כלל הנשמה התאומה היא האדם שהקשר אתו היה המשמעותי ביותר עבור הצמיחה וההתפתחות שלנו. לא בהכרח שיהיה זה קשר רומנטי.

חשוב להבין שלכל אחד ואחת ישנם קשרים משמעותיים רבים מבחינה נשמתית וקארמתית. הנשמה התאומה היא לא הקשר המשמעותי היחיד, ישנן נשמות-אחיות רבות, משפחה שלמה של נשמות, שאיתן יש לנו קשרים משמעותיים שנבנו לאורך עשרות ומאות תקופות חיים.

המטרה של משפחת הנשמות היא לעזור לנו לצמוח דרך למידה. לא תמיד זה קל. פעמים רבות הלמידה ומערכות היחסים מלוות באתגרים משמעותיים.


ואם נחזור לנושא של נשמה תאומה, אז כבר אמרנו שלכל אחד ואחת יש נשמה תאומה ושלא בהכרח מדובר באותו אחד או אחת שאתם יהיה לנו את הקשר הרומנטי מהאגדות בהם הם משלימים אותנו ואנחנו אותם. הקשר בין נשמות תאומות לא ניתן להפרה, זה כמו שני חלקים של מגנט שבסוף יתחברו. תמיד. בכל גלגול. ייתכן שבמקרים חריגים זה לא יקרה, אך זה יוצא דופן. זה לא אומר שהקשר עם אותו אדם יימשך לכל אורך חיינו, אבל זה אומר שבאופן כמעט וודאי נפגוש בו או בה במהלך חיינו. 


הנשמה התאומה עוזרת לנו לצמוח ולהתפתח, ללמוד את השיעורים שלנו ולהגשים את הייעוד שבחרנו לעצמנו עוד לפני שהגענו לעולם. 

לפני כל גלגול אנחנו יוצרים חוזה נשמתי עם הנשמה התאומה, כותבים ביחד תסריט ומחליטים היכן וכיצד ניפגש ונעזור אחד לשני.  לפעמים נבחר לכתוב ביחד תסריט מהאגדות שכולל קשר רומנטי, לפעמים נכתוב תסריט בסגנון הוליווד עם מנטור או מדריך שמאמין בנו ונותן את הדחיפה הדרושה להגשים את שאיפות חיינו. ופעמים רבות זה תסריט מסוג אחר, יותר יום יומי, ללא הדרמה שאנחנו מדמיינים, ואז התסריט שאנחנו כותבים ביחד מאפשר לנו לאתגר אחד את השני.

הרבה נשמות בוחרות ללמוד דרך אתגרים. אם נלמד מהר, האתגר יהיה פשוט. אם לא נלמד מהר, אז האתגר ילך ויגדל. האדם שמאתגר אותנו, הוא לא בהכרח האהוב עלינו ביותר. לכן אל תצפו שהנשמה התאומה שלכם תהיה האדם שאתם הכי אוהבים. לפעמים זה דווקא כן ככה. אבל הרבה פעמים גם לא.

בסופו של דבר, הנשמה התאומה היא בדרך כלל אותו אדם שלא היינו מי שאנחנו אם לא היינו פוגשים אותו או אותה. גם אם מדובר באדם שלחץ לנו על כל הכפתורים ואתגר אותנו.

החיבור עם הנשמה התאומה אמור ללמד אותנו על עצמנו דברים שלא היינו יכולים ללמוד אחרת.

הרבה פעמים אנחנו לא נדע מי הנשמה התאומה. זה רחוק מהתיאור הרומנטי של המושג, אבל זאת האמת. ועוד אמת אחת היא, שזה אולי מסקרן לחשוב על זה, וכל מי שחווה פעם בדידות מכל סוג, בוודאי חש ערגה לנפש תאומה. אבל בשורה התחתונה אין שום צורך שנדע מי התאום הנשמתי שלנו. עצם הידיעה לא מקדם אותנו. אם היינו צריכים לדעת, זה היה משהו שהוא הרבה יותר ברור ופשוט.


חשוב מאוד לזכור, כמו שכתבתי בהתחלה, שהתאום הנשמתי שלנו אינו הקשר החשוב והיחיד שיש לנו. כל אחד מאיתנו שייך למשפחה של נשמות, זו לא משפחה ביולוגית, אלא משפחה אנרגטית. בדרך כלל עם האנשים האלו, ממשפחת האור שלנו, יהיו לנו את הקשרים העמוקים, האוהבים והמשמעותיים ביותר. 

אנחנו לא לבד, אף פעם. גם אם נדמה לנו שלא פגשנו את הנשמה התאומה, ושהיא לא התממשה בבן או בת הזוג שלנו, דעו שזה בסדר. אנחנו מוקפים במעגל תמיכה של נשמות ממשפחת הנשמות, שהתגלמו ביחד איתנו בחיים האלו בתפקידים כאלו ואחרים לאורך חיינו. חלקם התגלמו איתנו במשפחה הגרעינית, אחרים הם חברים שנכיר במהלך החיים. 

מעגל תמיכה נוסף שיש לנו מורכב מהמדריכים הרוחניים ומהמלאכים השומרים שיש לכל אחד ואחת, ממש לכולם ללא יוצא דופן.  וזה מעגל תמיכה אדיר, אז תסתכלו על חצי הכוס המלאה, תחגגו את מערכות היחסים האוהבות שלכם ותלמדו מה שאפשר מאלו שמאתגרות אתכם. 

אמנם הגענו לכאן כדי ללמוד, אבל גם כדי לחוות, וחלק גדול מהחוויות שהנשמה רוצה הן חוויות של אושר והנאה, וזה לגמרי אפשרי גם אם אתם לא יודעים אם כבר פגשתם את הנשמה התאומה.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.