29 Sep
29Sep

היום כבר רבים יודעים שחלומות הם כלי רוחני ומעשי להתפתחות, למידה והגשמה עצמית. החלומות שאנו חולמים בלילה יכולים ללמד אותנו הרבה מאוד על עצמנו, לעזור בריפוי פיזי ורגשי ואף ביצירת מציאות.

את המסע וההיכרות עם עולם החלומות כדאי להתחיל בתיעוד קבוע ביומן חלומות. התיעוד מעורר את המוח לזכור יותר חלומות בצורה מפורטת. וברגע שתזכרו את החלומות שלכם, תוכלו ללמוד על עצמכם, למצוא פתרונות לבעיות שמעסיקות אתכם ביום יום, לחלום חלומות צלולים ואפילו לתקשר עם המדריכים הרוחניים שלכם.

חולמים וותיקים ומנוסים אף יכולים לזמן לעצמם חלומות למען למידה, הנאה, תקשור, ריפוי, מסעות אסטרליים ויצירת מציאות. 

עם תרגול נכון והתמדה, אפשר לזכור מספר רב של חלומות מידי לילה, חלומות מפורטים הנושאים מסרים משמעותיים מתת המודע שלכם, או מעולמות אחרים ורבדים אחרים שך המציאות.

המפתח לכל הדברים המופלאים שאפשר ללמוד בעזרת חלומות נמצא בכך שצריך לזכור אותם. כדי לזכור צריך לתעד ביומן חלומות באופן קבוע. נדרשת לכך מידת מה של כוח רצון, שכן בבוקר במקום להתגלגל לצד השני ולהמשיך לישון עוד כמה דקות, אתם תצטרכו להתעורר ולכתוב מיד ביומן החלומות את מה שזכרתם.

ככל שתכתבו יותר ביומן החלומות, כך תגלו שאתם זוכרים את החלומות שלכם בצורה טובה יותר, וחולמים חלומות בעלי משמעות רבה, ודבר זה ייתן לכם מוטיבציה להמשיך ולתעד, על אף הקושי שאולי יהיה בהתחלה. כדאי לכוון את השעון המעורר עשר דקות או רבע שעה מוקדם יותר ממה שאתם צריכים, וזאת על מנת שיהיה לכם מספיק זמן לכתוב ביומן החלומות.


הדרך היעילה ביותר לזכירת חלומות 

ישנו תרגיל מועיל מאוד, שאם תבצעו אותו מידי לילה לפני שתלכו לישון, תגלו שאתם זוכרים חלומות בקלות רבה יותר בבוקר. ולא רק זאת, אלא גם תוכלו לזכור מספר חלומות מידי בוקר. לפני שתלכו לישון, חשבו על היום שעבר ועל כל הדברים שעשיתם אבל מהסוף להתחלה. התחילו בכניסה למיטה, בהכנות לשינה, בארוחת הערב, וכך עברו בדמיונכם על כל מה שעשיתם היום, מהדבר האחרון ביותר ועד לרגע היקיצה בבוקר. וזה הכל. פשוט מאוד.

התרגיל הזה מגמיש את המוח לחשוב על מה שהיה לפני כן. כשתתחילו לבצע אותו תגלו שהרבה יותר קל לכם לזכור חלומות, ואפילו מספר חלומות ברצף, שכן המוח שלכם תמיד יחפש לזכור "את מה שקרה קודם". 

בבוקר, לאחר שיעלה זיכרון של חלום אחד, אז תשאלו את עצמכם "ומה קרה קודם?" ואז יופיע זיכרון של חלום נוסף. וכך תשאלו שוב ושוב, ומידי בוקר תוכלו לתעד ביומן החלומות שלכם מספר רב של חלומות.

לאחר שתגלו כי אתם חולמים חלומות רבי משמעות ואף יכולים לתקשר ולקבל מסרים באמצעות חלומות, השלב הבא יהיה לתרגל חלימה צלולה, או חלומות ליצירת מציאות. 

בהצלחה!


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.