01 Sep
01Sep


אם הגעתם לעמוד הזה, כנראה שזה לא במקרה, ויש מסר שרוצה להגיע אליכם. אם אתם מרגישים שכך הדבר, אתם מוזמנים לנשום עמוק, לחשוב על שאלה ולבחור קלף.


התהליך פשוט מאוד ועובד כך:

  • מיד אחרי ההסבר הזה תוכלו לראות את תמונת הקלפים כשהם הפוכים.

  • חשבו על נושא עליו תרצו לקבל מסר, אפשר גם לשאול שאלה. אם אתם שואלים שאלה, חשוב לשים לב שזאת שאלה פתוחה שהתשובה אליה יכולה להיות יותר מכן או לא. אם תרצו להבין יותר לעומק מדוע יש לשאול שאלות באופן הזה, אפשר ללחוץ כאן ולקראו פוסט שכתבתי בנושא.

  • כעת לאחר שבחרתם נושא או שאלה, זה הזמן לבחור את הקלף: ימין, אמצע או שמאל.

  • המשיכו לגלול את הפוסט מטה, לאחר התמונות של גב הקלפים, יופיעו המסרים והאיורים שעל גבי הקלפים.






כעת, לאחר ששאלתם שאלה ובחרתם קלף, הנכם מוזמנים להמשיך מטה לראות את תמונות הקלפים והמסרים.


קראו את המסר בנחת, וגלו מה המסר עבורכם.





 ימין - Stargazer
קלף זה קורא לכם להסתכל אל הכוכבים ולכוון אליהם. עליכם לאפשר לעצמכם לחלום באמת, בלי מגבלות, לשאוף לאיכויות שאתם מחפשים ולהאמין שזה אפשרי. לחלום הכי גבוה והכי רחוק. בלי לפקפק או לחשוש שזה יותר מידי. בלי לדאוג ולנסות לראות איך זה יתגשם, אלא להתמקד במטרה ופשוט להאמין בכל לבכם שזה אפשרי, כל השאר כבר יסתדר בזמן הנכון. עכשיו זה הזמן שלכם לחלום, וזה מה שייתן את האנרגיה לחלום להתממש.


 אמצע - Winter
אם בחרתם קלף זה, מומלץ לכם לקחת פסק זמן בימים הקרובים. זמן איכות עם עצמכם ללא הפרעות. זמן לטפל בעצמכם בכל דרך שמתאימה לכם. לקחת זמן לשים לב מה עושה לכם טוב ומה פחות. רק לשים לב, לא צריך לפתור את זה עכשיו. עכשיו זה זמן להרפות, להאט את הקצב ולחדש כוחות. לאחר פרק הזמן הדרוש לכם למנוחה תוכלו לפרוץ קדימה עם כל התכניות ולהמשיך לממש כל מה שתרצו עם כוחות מחודשים . יש זמן שמתאים להאט בו ויש זמן שמתאים לרוץ קדימה. עכשיו זה זמן להאט, כי יש צורך וערך גם בזה.


 שמאל - Medicine Mother
קלף זה מבקש לחזק אתכם בתקופה זו, ולעודד אתכם להמשיך ולסמוך על עצמם. אתם פועלים מתוך תחושת וידע עתיק שנמצאים בתוככם. קלף זה קורא לכם לפעול מתוך בטחון מלא בעצמכם, כי אתם באמת יודעים מה טוב ומה נכון עבורכם. אתם מרגישים את זה. בתקופה זו כדאי לחזור לדברים הפשוטים, השורשיים, למנהגים משפחתיים שאתם אוהבים או כאלו שאימצתם לעצמכם במהלך הדרך. האמת היא שקטה ופשוטה, והחיבור אליה, כמו החיבור לקולכם הפנימי, ישרה עליכם שלווה ובטחון. כך תדעו שאתם במקום הנכון.


עד כאן המסרים לשבוע זה, שמחתי להיות כאן אתכם.


שמי ליען נוסבאום,  אני מתקשרת, הילרית, מנחה מסעות חלימה להיזכרות בגלגולים קודמים ומורה למדיטציה. אני מורת דרך רוחנית שמחברת אנשים למהות, לייעוד ולמסע הנשמתי שלהם. עוד על העשייה שלי אפשר לקרוא באודות ובמידע נוסף על טיפולים וסדנאות. אפשר ליצור איתי קשר בתיבת צור קשר באתר ובטלפון 054-4338924 .


מאחלת לכם שתמיד תקבלו את המסר הנכון ברגע הנכון, שתצליחו להתגבר על מכשולים ולהגשים חלומות.

אם יש לכם שאלות, אפשר לכתוב בתגובות (בהמשך העמוד למטה) ואני אשמח לענות.
ניתן לפנות אליי גם עבור פריסות אישיות בקלפים ומסרים מתוקשרים.
בברכה,
ליען
054-4338924

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.