07 Jul
07Jul

ייתכן שיש לכם בבית מספר חבילות קלפים, אולי בחלקן לא נגעתם הרבה זמן, אולי השאלתם לחברים והן חזרו עם אנרגיה אחרת, או שהן סתם העלו אבק על המדף.


ייתכן גם שיש לכם קלפים, שאתם נעזרים בהם באופן קבוע, אבל מידי פעם יש תחושה ש"זה כבר לא אותו הדבר", אולי המסרים נראים לכם פחות חזקים מכפי שהיו בעבר.


כך או כך, זה הזמן להתחבר שוב אל הקלפים שלכם. קריאה בקלפים וקבלת מסר דרך קלפים היא לא קסם, בסופו של דבר זהו עניין אנרגטי. לכם יש אנרגיה, לקלפים יש אנרגיה, ולקשר ביניכם ובין הקלפים שלכם, גם יש אנרגיה. בעצם, מה שאתם צריכים זה דייט עם הקלפים, פגישת רענון להיכרות מחודשת וחיזוק הקשר.


למעשה, זה די פשוט, וכמו כל מערכת יחסים, גם מערכת היחסים שלכם עם הקלפים זקוקה לתשומת לב ולזמן איכות. לכן אני ממליצה לחדש את הקשר בנחת, לפנות לזה זמן, אפילו לכתוב את זה ביומן. להכין משהו טעים לשתות, אולי אפילו להתקלח לפני כן, ללבוש בגד נעים ונוח וליצור סביבה שקטה וללא הפרעות. ייתכן וזה נשמע לכם קצת מוזר, אבל אני מזמינה אתכם לנסות את זה ולהיווכח בהבדל, כי כל דבר שאנחנו משקיעים בו הולך וגדל.


אז לאחר שהכנתם את הסביבה והתכוננתם, אתם עושים את הדבר הבא: מוציאים את הקלפים מהקופסה ועוברים עליהם אחד אחד, תוך תשומת לב לכל קלף. מתבוננים בהם כאילו זאת הפעם הראשונה. שימו לב לצבעים, לאלמנטים, למילים. אין צורך לקרוא את כל חוברת המסרים, אם יש כזאת, רק להתבונן בקלפים.


ייתכן ופתאום "תגלו" קלפים חדשים ששכחתם שהם בכלל בחבילה, או אפילו כאלו שתרצו להישבע ולהגיד שמעולם לא ראיתם, זה יכול לקרות גם אם החבילה נמצאת ברשותכם כבר תקופה ארוכה.


כשאתם מתבוננים בקלפים, חשבו על המשמעות של כל קלף, על כל דבר שעולה בכם, בלי שיפוטיות כלפיי עצמכם. תנו לרגשות לעלות כשתראו קלף אהוב, או כשתרגישו שקלף מסוים מדבר אליכם ברגע זה.


לאחר שעברתם על כל הקלפים בחבילה, אפשר לערבב אותם ולשלוף קלף עם מסר עבורכם. בסופו של התהליך אל תשכחו להגיד תודה ולהניח את החבילה במקום מכובד ונגיש כדי שתזכרו להיעזר בה בזמן הקרוב.


טיפים נוספים לעבודה עם קלפים תוכלו למצוא כאן:

טיפ מס' 1 - איך לשאול שלאה ולקבל מסר דרך קלפים?

טיפ מס' 2 - מה צריך לעשות כדי לקבל מסרים מדויקים יותר בעזרת הקלפים?

טיפ מס' 3 - כיצד לבחור חבילת קלפים שתעזור לכם לקבל מסרים מדויקים בכל פעם?

טיפ מס' 4 - מדוע עדיף לשאול שאלות פתוחות?

טיפ מס' 5 - מדוע כדאי לגוון בשאלות שמפנים לקלפים?



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.