11 Nov
11Nov

יש טכניקה שבעזרתה אפשר לראות כיצד נראינו בגלגול קודם. אני לא אפרט כאן מה בדיוק צריך לעשות, מהסיבה הפשוטה שזה לא יהיה אחראי מצדי ואני גם לא חושבת שיש בכך טעם. זאת לא התחושה הכי נעימה לראות את הפנים משתנות מול המראה, ואם זה נעשה רק לשם הסקרנות ונעצר בחוויה הזאת, אין בה שום דבר שיתרום לך או יקדם אותך. 

כנערה סקרנית עשיתי את זה "במקרה". בתוכי ידעתי מה בדיוק צריך לעשות כדי להיכנס בשער הזה ופשוט עשיתי את זה. מה שלא היה לי בגיל 15 אלו הכלים שיש לי היום, אני בטוחה שחלקם היו שם באופן בלתי מודע, כמו הטכניקה הזאת. מה שהוביל אותי באותו היום היה הרצון לבחון את הידע הזה שבקע מתוכי, לראות אם זה באמת נכון. התשובה הייתה ברורה וחדה. 

לפעמים קשה לנו לתפוס את המחשבה שאולי (בטוח) חיינו כבר פעם, שהיינו גבר או אישה, או שמערכות היחסים שלנו עם האנשים הקרובים אלינו היו שונות. למשל שהמורה שלך הייתה אמא שלך בגלגול קודם, או שאחותך הייתה הבת שלך וכדומה. 

אנשים שסקרנים לדעת מי היו בגלגול קודם פשוט חשים שהקיום שלנו הוא מעבר לגוף הפיזי ויש להם איזה רצון לחקור את זה. מצד אחד יש את השייכות לכל הבריאה ויש גם את הרצון להכיר צדדים נוספים בתוכנו, לצלול לעומק פנימה. 

עוד דבר שלפעמים קשה לתפוס או להבין אותו, וזאת המחשבה שנראנו אחרת מכפי שאנחנו נראים היום. המראה החיצוני משתנה מגלגול לגלגול בהתאם למקום ולמשפחה הפיזית שאליה נולדים. אבל לנשמות יש העדפות, נשמה בוחרת מראש את המראה שהיא חושבת שישרת אותה בצורה הטובה ביותר. זה לא משהו אקראי לחלוטין. 

אז הבנו שהמראה משתנה, כי אם בגלגול אחד נולדת בשבט אפריקאי ובגלגול אחר במשפחה אירית, הרי שסביר להניח שהמראה יהיה שונה. אבל... לנשמות וותיקות מאוד יש תווי פנים שהולכים איתן לאורך הגלגולים. בעצם, אלו לא בדיוק תווי הפנים, אלא השיקוף של הנשמה בצורה הפיזית. נשמות וותיקות ומפותחות מאוד מקרינות מאורן על הגוף הפיזי באופן כל כך ברור שאם היה אפשר לצלם תמונה לאורך גלגולים שונים, היה אפשר ממש לראות דמיון, כמו בין קרובי משפחה. בנוסף, בטח כבר שמעת או קראת על חכמת הפנים וכף היד, ואיך תווי הפנים מספרות ומרמזות על מבנה האישיות של האדם. לנשמה וותיקה יש כבר ישות נשמתית מפותחת, זה אופי נשמתי שמקרין החוצה. 

יש אנשים שכאשר אנחנו פוגשים אותם, ניתן להרגיש שקורן מהם אור מיוחד. זה לא תמיד משהו שרואים בעיניים הפיזיות שלנו, אלא יותר תחושה שנתאר באופן הזה. בדרך כלל מדובר באנשים עם נשמה וותיקה ומפותחת, שהרטט שלה חודר הרב מעבר לכל השכבות הגשמיות של הגוף, ולכן ניתן לחוש בו. 

בכל מקרה, כאשר אנחנו באים לבחון גלגולים קודמים, השאלה תמיד צריכה להיות: כיצד זה מקדם אותי? או מה אנחנו יכולים ללמוד מכך ביחס לחיינו כיום. התשובות ילמדו אתכם הרבה מאוד על עצמכם, על הקשיים ועל ההעדפות שלכם. וגם יאפשרו לכם להתחבר לעוצמות שהיו בכם אז ועדיין קיימות.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.