06 Mar
06Mar

בוודאי שמעתם לא פעם ש "כולם יכולים לתקשר", שנולדנו עם היכולת הזו והיא פתוחה עבור כולם. ובכל זאת, רבים מאתנו לא מפתחים יכולת זו, מה שגורם לכם אולי לפקפק בנכונות הכללה זו, או בנכונות שלה לגבי עצמכם. במאמר זה אדבר על הסיבות שבגללן אנשים מצליחים יותר או פחות לפתוח בעצמם את שער התקשור. ואני מקווה שעל ידי קריאת המאמר הזה תבינו מה עליכם לעשות אם תרצו לחזק יכולות אלו. 

חוזה נשמתי 

ישנם אנשים, שבשל מסע החיים שבחרו לעבור יש להם חוזה נשמתי לתקשור עם המלאכים וישויות האור שאיתם הם בחרו לעבוד בגלגול הזה. ההסכמים האלו בדרך כלל מאוד חזקים, ולכן גם אם האדם בגוף הפיזי "שכח" אותם, הרי שהנשמה לא שכחה, ולכן כאשר יגיע הזמן יכולות אלו יפתחו עבורו. לעיתים זה קורה בהדרגה לאורך הילדות וההתבגרות, וכך היכולת מתחזקת עד שמגיע הזמן להשתמש בה בהתאם לחוזה הנשמתי. ולעיתים, היא מתגלה בפתאומיות, כמו שקרה לדריל אנקה למשל, כאשר התחיל לתקשר את הישות המכונה "באשאר". 

נראה שמידע חשוב וגלובאלי מועבר דרך מתקשרים אשר בחוזה הנשמה שלהם הסכימו לעמוד מול קהל ולהעביר את הדברים הלאה. אין זה אומר שאתם לא תוכלו לקבל גם כן מידע גלובאלי, אך יש קבוצות של ישויות שיעבדו באופן משמעותי יותר עם מי שיש בו את הקריאה ואת היכולת לעשות  משהו עם המידע הזה. 

גם מי שאין לו חוזה נשמתי להפוך למתקשר של אחד בדור יכול לקבל מסרים משמעותיים עבור עצמו, ואף יותר מכך. צריך פשוט לשחרר את הציפייה שזה יראה בדיוק כמו שזה קורה אצל מתקשרים מוכרים. אצלכם זה יכול להיראות אחרת, אז צאו לדרך ללא ציפייה לאיך בדיוק זה יראה או יקרה.


   

דמיון מפותח

הרבה פעמים להגיד על מישהו שיש לו דמיון מפותח, זו כמעט קריאת גנאי, אולי אפילו משהו שנאמר בזלזול או בהקטנה. זה הזמן להזכיר שיש מי שלא רוצים שניזכר בכוחנו ובאורנו האמתיים, ולכן העולם מלא בגבולות כאלו שנוצרו כדי לטעת בנו אמונות מגבילות! 

אחד השערים לתקשור עובר ביכולת לדמיין משהו. אם אתם מצליחים לעבור בשער הזה ולהפעיל את הדמיון שלכם, אז באותו השער יכולים להגיע גם מסרים בתקשור. בעצם, אם תפתחו את היכולת לצלול למעמקי הדמיון, אז תוכלו דרך אותו השער לצלול לעולמות האסטרליים, לספריה הקוסמית ועוד... 

חשבו על יכולת הדמיון כעל משהו שנמצא במישור האסטראלי ולא בתוך הראש שלכם. חשוב לשים לב גם לאיכות המחשבות שלכם, ולחשוב על דברים טובים ומרוממים. אם אתם נוהגים לראות חדשות על אסונות העולם, סרטים אלימים וכדומה, אז אלו הדימויים שישבו בדימיונכם. מאחר ואלו לא דברים חיוביים, אתם באופן אינסטקטיבי לא תרצו להביא עוד מהם, עוד מאותו השער, ולכן אתם יוצרים מחסום פנימי. לכן בתור התחלה העשירו את עולם הדימויים שלכם, צפו בתוכניות טבע, בתמונות והדמיות של מצבורי כוכבים וגלקסיות רחוקות, וכל מה שמעורר השראה. בהמשך, כדאי שתתרגלו גם מדיטציות בדמיון מודרך. הרבה מתקשרים דגולים משתמשים בשיטה זו כבסיס לכניסה למרחב התקשור עם ההדרכה שלהם.  

  

גלגולים קודמים 

סביר להניח שאם היית מכשפה באחד הגלגולים, או שהיה לך גלגול קודם באטלנטס, אז למדתם ורכשתם את מיומנות התקשור. מיומנות זו בדרך כלל הולכת ומשתכללת מגלגול לגלגול. אפשרות נוספת שקשורה לגלגול נשמות, היא שגם פחד יכול להשתרש אם השתמשתם בכוח שלכם שלא בצורה חיובית, או שהואשמתם בכישוף והיו לכך השלכות. דבר כזה למשל יוצר חסימה. 

בין אם מדובר ביכולת שהלכה והתפתחה מחיים קודמים, או חסימה שנוצרה, דברים אלו אפשר לפתח או לפתור על ידי שחזור גלגולים או על ידי קריאת נשמה. על ידי כך שתתחברו שוב לאותן תקופות חיים תוכלו להעצים את מה שדרוש העצמה, או להביא אנרגיה מיטיבה יותר למקום שזקוק לריפוי.  

 

מדיטציה 

הניסיון לחזק יכולות תקשור מבלי לתרגל מדיטציה, הוא כמו "לחפש מחט בערימת שחת". איך תזהו תקשור בין בליל המחשבות שרצות בראש? תרגול מדיטציה באופן קבוע מאפשר ליצור איים של שקט בתוככי המחשבה והרגש, מאפשר להאט את שטף הקולות בראש. יש עוד הרבה יתרונות, אבל בהקשר של תקשור, זה הבסיס ליצירת מרחב שתקשור יכול לעבור דרכו.

 ושימו לב בבקשה שכתבתי "מדיטציה" ולא "ויפאסנה", משום מה יש אנשים שסבורים כי זה מה שדרוש מהם, וזה רחוק מאוד מן האמת. יש כל כך הרבה שיטות למדיטציה, כתבתי על כך מספר פעמים. תרגלו לפחות חמש דקות מידי יום, זה ממש לא הרבה, אבל זו התחלה טובה.    


תרגול והתמדה 

תרגול והתמדה קשורים גם לסעיף הקודם של מדיטציה. הרבה אנשים מצפים שתקשור יקרה "פתאום", או רק כי הם נרשמו לאיזו סדנה. אחד המורים מהם למדתי סיפר על עצמו שנדרשו לו חודשים רבים של תרגול לפני שקרה משהו. הוא למד ממורה שבטי, בדרום אמריקה, בסגנון של דון חואן וקרלוס קסטנדה, והלמידה שלו כללה תרגול ארוך של מספר שעות מידי יום. ועדיין, נדרשו לו מספר חודשים להצליח. כל כך הרבה דברים בחיים שלנו בעולם הגשמי הזה קשורים להתמדה, אז מדוע כשזה מגיע לתקשור אנשים מצפים שזה יקרה בלעדיה? 


צפייה מרובה בטלוויזיה  - מחלישה יכולות תרגול

כן, זה בדיוק מה שכתוב כאן! מפתיע, לא?  

אחד הדברים שחוסם יכולות תקשור הוא צפייה מרובה בטלוויזיה, רשתות חברתיות וכדומה. חשבו על המקור הלועזי של המילה Television , אמרו אותה בקול או בלב לאט ותראו שמתקבל המשפט הבא: Tell a vision , כלומר מישהו מספר לכם על החזון שלו, כלומר: לא שלכם! אפשר גם להחליף את המילה חזון בחיזיון, מלשון תעתוע. אז יש כאן אמצעי להעביר לכם חזון שישפיע על התודעה שלכם או דבר לא אמתי.  

דרך נוספת להסתכל על המילה היא דרך משמעות המילה Telle ביוונית עתיקה, שהיא "מרחוק". כלומר זה חיזיון (תעתוע, או מראה) שמגיע מרחוק. אפשר גם לחשוב על זה כאל חיזיון שמרחיק אתכם מעצמכם. 

במצבים מסוימים אנחנו "נרגעים" או "מנקים את הראש" תוך כדי צפייה בטלוויזיה, זו רגיעה אשלייתית, כי בזמן הזה תת המודע קולט, והמידע נרשם בגוף. אין זה אומר שאתם צריכים להפסיק לצפות לחלוטין בטלוויזיה, אך בהחלט כדאי להפחית ולהפוך מודעים לכך. ובמיוחד בתקופה בה אתם רוצים להתמקד בשיפור יכולות תקשור, כדאי לתת תשומת לב למקומות בהם אתם שמים את התודעה שלכם.   


כוונה 

לפני שאתם מתיישבים למדיטציה ומתחילים לתרגל תקשור, כדאי לשים שתי כוונות. 

הכוונה הראשונה היא: עם מי אתם רוצים לתקשר? יש כל כך הרבה ישויות אור, מלאכים ומדריכים, למי מהם אתם מכוונים? ניסיתם פעם להפעיל את הוויז ולבקש שיוביל אתכם לאיזה מקום, לא משנה להיכן? נכנסתם פעם למסעדה ופשוט ביקשתם "אוכל" מבלי לציין איזו מנה? אפשר להמשיך עם עוד ועוד דוגמאות מוזרות או מצחיקות, הרי מה שתיארתי עכשיו הוא מגוחך. אם אתם לא יודעים עם מי כדאי לכם לתקשר, הייתי ממליצה להתחיל מהשלושה האלו: המלאך רפאל, המדריך האישי, או חיות העוצמה. עדיף שלא לכוון לנשמות של נפטרים, לפחות לא בהתחלה. 

הכוונה השנייה: מה אתם רוצים להשיג בתקשור הזה? מסר כללי, מסר על עבודה, אנרגיית ריפוי? הניחו כוונה נכונה לפני שאתם יוצאים לדרך, ושימו לב שאתם לא מכוונים לכך שההדרכה תחליט עבורכם, משום שזכות הבחירה החופשית תמיד תישאר אצלכם, וגם חווית הלימוד הארצי. 


התעלמות מהמסר 

זה המקום שהרבה אנשים שממש פתוחים לתקשור וחווים אותו הלכה למעשה, נכשלים בו. נכשלים אולי זו מילה קשה, אז נגיד במקום: מפספסים אותו... חשוב להבין שההדרכה שלכם עושה מאמץ מסוים להעביר לכם מסר, ואם לא תעשו איתו כלום שוב ושוב ושוב, אתם תיראו כמו תלמידים לא רציניים. המזל הוא שבשונה מבית הספר שלמדתם בו כילדים, ההדרכה שלנו אוהבת עד אין קץ, ואין להם אגו, לכן ברגע שנראה נכונות הם מיד יעזרו לנו שוב. אבל אם לא נראה נכונות, אז הקשר עלול להתרופף.  

אז מה עושים? פשוט מאוד, כבדו את המסר שקבילתם. אפשר לכתוב במחברת המיועדת למסרים מתקשור, אפשר לעשות על זה מדיטציה, להוציא משפט חשוב ולהפוך אותו למנטרה או לתלות מעל פינת העבודה, ויש עוד דרכים, מה שאתם רואים לנכון, מה שיעזור לכם להתחבר. וכמובן, לא פחות חשוב, להיות בהכרת תודה. 

לסיכום, קיבלתם כאן הרבה מידע על מה שיכול לחסום יכולות תקשור, אך גם על מה שאפשר לעשות כדי לפתח אותן. הכי חשוב לבוא ממקום נקי, מרצון לחיבור אמת ולהתפתחות אישית. וכאשר יתחילו להגיע המסרים, אל תזלזלו בהם ותגידו "זה בטח סתם, זה רק מהדמיון שלי." בטחו בתהליך. ייתכן באמת שבהתחלה לא תהיו באותה רמת הדיוק וההבנה שתהיה לכם בהמשך, זה קורה כי לפעמים ההדרכה עובדת עם סמלים או תחושות, השקיעו את הזמן ללמוד את השפה שבה המדריכים שלכם מדברים אתכם, ועם התמדה ותרגול תוכלו לראות תוצאות לאורך זמן. בהצלחה!

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.