01 Feb
01Feb


הרבה אנשים היו רוצים לפתח את היכולת לתקשר, לקבל מסרים והכוונה. הרצון להיות בקשר עם משהו גדול יותר מהחוויה הפיזית שלנו הוא דבר נפלא.

החדשות הטובות הן שכל אחד יכול. והיום אני רוצה לחלוק אתכם שיטה אחת פשוטה מאוד לקבלת מסרים שמתאימה למתקשרים בכל הרמות, גם לכאלו שלא התנסו מעולם בתקשור.


כל מה שאתם זקוקים לו הוא רגע של שקט וחבילת קלפים עם תמונות. אלו יכולים להיות קלפי אורקל,  קלפי מודעות, קלפים אימוניים, טיפוליים או טארוט.  זה לא משנה איזה קלפים, הדבר החשוב שיהיו בהם איורים או תמונות ולא רק משפטים. אין צורך בהיכרות מעמיקה עם החבילה.


פנו לעצמכם זמן שקט, שבו בנוחות. אם אתם ממש מתחילים, אז אולי כדאי להשקיע כמה דקות בסידור המרחב סביבכם ליצירת אווירה תומכת; אפשר להדליק נר או קטורת ולהשמיע מוזיקה עדינה. גם אם אתם לא "מתחילים" כדאי להשקיע באווירה, כי בכל זאת, אתם עומדים לצאת לדייט עם ההדרכה האישית שלכם, זה רגע מרגש וראוי להתייחס אליו בהתאם.


לאחר שלקחתם לידיכם את חבילת הקלפים, עצמו עיניים לרגע, תנשמו, תרגיעו את הגוף וכשתרגישו שאתם מוכנים, פקחו את העיניים והתחילו לבחון את הקלפים אחד אחד. נסו לא להפעיל מחשבה, אלא לתת תשומת לב לרגשות שעולים מהתמונות שעל גבי הקלפים.


תנו לרגש לעלות והמשיכו הלאה לקלף הבא בלי להתעכב יותר מידי, עד שיגיע הקלף שיביא אתו התרגשות גדולה, שברגע אחד תרגישו שהוא פורש בפניכם סיפור שלם שמתחבר לסיפור שלכם. זה המסר שזימנתם.


אם זאת פעם ראשונה שאתם עושים זאת, מומלץ לכתוב מיד את מה שעלה, גם אם זה נראה לא הגיוני, ורק אחר כך לנסות לפרש את המסר. הניסיון להבין ולפרש את המסר עם השכל מחזיר אתכם מיד לתדר של 'כאן ועכשיו'. ומי שאינו מתורגל עלול לשכוח את המסר תוך כדי הניסיון לפרש אותו.


מסר יכול להיות מילה, רגש, תמונה, מחשבה,  משפט, צליל או תחושה. מסר יכול להגיע בדרכים רבות ומגוונות, השתדלו להישאר פתוחים כדי לשים לב למסר בכל דרך שיגיע.


אם תרצו לקבל מסר אישי דרך קלפי מודעות, אני מזמינה אתכם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ שלנו "מסרים דרך קלפים". מידי יום שלישי בבוקר יש פתיחה חדשה של קלפים ומסרים. 
להצטרפות שלחו לי הודעה ל 054-4338924. 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.