קריאה אנרגטית

קריאה אנרגטית היא פריסת קלפים מיוחדת שעוסקת בכוחות האנרגטיים שמשפיעים עלינו וגם באלו שאנחנו מביאים איתנו, מתוך חוויות החיים, האתגרים, המטרות והשיעורים.

הכוחות שמשפיעים עלינו מבפנים ומבחוץ שייכים בחלקם לאנרגיה כללית שקיימת באזור ובתקופה שאנחנו נמצאים בה, זה משהו אוניברסלי מצד אחד, אך מצד שני אופן ההשפעה יכול להיות שונה אצל כל אחת ואחד.

אנרגיה נוספת שמשפיעה היא השיעורים שלנו, הקראמה והמקום שאנחנו נמצאים בו כרגע במסע חיינו, והאנרגיה הזאת היא ייחודית רק לנו.

המטרה של קריאה אנרגטית היא למפות את האנרגיה הזאת על מנת לדעת במה כדאי להתמקד, איך להתמודד עם אתגרים קיימים (ואולי גם עם אתגרים חדשים)  וגם איך לנצל בצורה הטובה ביותר זרמים חזקים וחיוביים של אנרגיה שיכולים לתת לנו דחיפה קדימה.


ניתן לעשות קריאה אנרגטית בכל זמן בשנה, והיא מעצימה את היכולת לפתוח דף חדש ולשלוח את הכוונות שלנו לתקופה הקרובה. זה שער שמעודד שינוי ומאפשר אותו למי שירצו בכך.

קריאה אנרגטית מאפשרת לנו לדייק את הכוונות, לקבל מפה וצידה לדרך באופן ברור ומחזק.

קריאה אנרגטית היא כלי שימושי שיכול לעזור לכם לעלות על הגל הנכון, על התדר המדויק ביותר עבורכם על מנת שתוכלו להגשים את משאלות הלב ולחוות את השיעורים שלכם בצורה הטובה ביותר.

קריאה אנרגטית יכולה גם להתבצע שלא באמצעות קלפים, במקרה שלי הכלים בהם אני נעזרת בקריאה אנרגטית הם: תקשור, קלפים וקריאה אנרגטית ואיזון אנרגטי בטכניקת "איזון היסודות" שמגיעה מעולם השמאניזם.

הנה עוד כמה פרטים על התהליך וכיצד ניתן לתאם מועד לקריאה אנרגטית:

הקריאה והמסרים מועברים בשיחה טלפונית, בתיאום מראש. השיחה אורכת כשעה ומחירה 320 ש"ח. 

אפשר לעשות קריאה כללית, או כזאת שמתמקדת בנושא מסוים.


לתיאום ופרטים נוספים, התקשרו או לחצו על הקישור ושלחו לי הודעה:

054-4338924