11 Sep
11Sep

יש חוק פשוט מאוד ביקום: דומה מושך דומה. אם נרצה לבחון וליישם אותו בתדר של שפע, הרי שאפשר לומר: שפע מושך שפע. כלומר: תדר של שפע, ימשוך לחיינו עוד שפע. 

אז איך עושים את זה? איך פועלים בתדר של שפע? הנה כמה דרכים:

הכרת תודה

הכרת תודה על כל מה שיש לנו. נשמע פשוט, וזה אכן כך, אך צריך לעשות זאת בעקביות. פעם ביום לעצור לכמה רגעים ופשוט להגיד תודה, למנות כמה דברים ששימחו אתכם היום. תרגישו איך הלב מתרחב. אפשר לשים תזכורת קבועה בטלפון, שתצפצף פעם ביום (אפשר גם יותר) ותזכיר לנו לעצור רגע, לנשום ולהודות. לאחר כמה שבועות כבר תתרגלו להתכוונן לתדר הזה, של הכרת הטוב, הודיה ותחושת שפע, תזדקקו פחות ופחות לתזכורות חיצוניות משום שתתחילו לחוש בזה כל הזמן ודברים מופלאים יתרחשו בחייכם, מה שיעצים עוד ועוד את תחושת השפע.

נתינה

דרך נוספת להתחבר לתדר של שפע, היא דרך נתינה. נתינה מדויקת, ממקום שנוח לנו לתת ממנו, מתוך משאב שקיים אצלנו בשפע, בין אם זה כסף, זמן, תשומת לב, כשרון ועוד. חשוב שהנתינה תהיה ממקום נכון. לא בכוח. נתינה יכולה להיות עוגה שהכנתם סתם כך לחברים או משפחה, פשוט כי אתם יכולים ואוהבים.  נתינה יכולה להיות צדקה, התנדבות, חיוך, עזרה לזולת.  הנתינה מתחברת לתדר השפע משום שאנחנו יכולים לתת רק מתוך מה שכבר יש לנו, ולכן אנחנו כבר מצויים בשפע. אם תרצו להשתמש בנתינה כדי להתחבר לתדר של שפע, הקפידו לעשות זאת בהתמדה ובהתאמה למה שאתם באמת יכולים ורוצים. מתוך שמחה ואהבה. תדעו שאתם בכיוון הנכון כאשר הנתינה תמלא אתכם בכוחות ולא להפך.

להתרכז במשהו אחר

לצאת מתוך עצמנו ולחשוב על אנשים או דברים אחרים. מי שנמצא בשפע יכול לפנות זמן ליהנות מדברים קטנים ללא דאגות, מספר טוב, כוס קפה, שיחה עם חברה, ביקור אצל דודה רחוקה. אם שמים לרגע בצד את כל המחשבות ומתרכזים במשהו פשוט, מתחברים לתדר של בטחון, שלווה, סיפוק, קלילות, מה שמקשר אותנו ישירות לתדר של שפע.  זה כאילו שאתם אומרים ליקום: " יש לי את כל מה שאני זקוק/ה לו, ואני בטוח/ה שאקבל כל מה שעוד ארצה, לכן אני יכול/ה לשים לרגע בצד את כל המחשבות והדאגות, ופשוט להתרכז ולהינות מהפעולה הקטנה הזאת. יש לי בטחון מלא בשפע שנמצא בחיי ושעוד יגיע לחיי, יש לי בטחון מלא בתדר שפע אינסופי שמלווה אותי".

דברים קטנים ומשמחים

הקיפו את עצמכם בדברים יפים שמשמחים אתכם. דברים שיעלו חיוך על פניכם בכל פעם שתביטו בהם. זה יכול להיות עציץ בבית, זר פרחים רענן או קערת פירות על השולחן, גלויה שתליתם על המקרר, חולצה בצבע נועז וכל דבר שעושה לכם נעים בלב.  ההנאה המידית שתחושו בכל פעם שתביטו על אותו חפץ, תמשוך אליכם תדר של שפע גם מבלי שתתאמצו.

טקס טיהור אנרגטי לבית

דבר נוסף שיכול לעזור לכם למשוך שפע לחייכם, זהו טיהור אנרגטי לסביבה הביתית. בטקס טיהור אנחנו נפרדים מאנרגיה תקועה וקשה ומזמנים ברכות, שפע וחיוניות בכל תחום שתזדקקו לו. אם תרצו ללמוד עוד על הנושא, אפשר ליצור איתי קשר.  אני עורכת טקסי טיהור שמבוססים על מסורות שבטיות עתיקות וקריסטלים. ניתן להגיע אלי גם לסדנה פרטית או קבוצתית וללמוד כלים שיאפשרו לכם לעשות זאת בעצמכם בכל עת שתחושו בכך צורך. 

לקריאה אודותיי לחצו כאן.

ליצירת קשר:  054-4338924

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.