10 May
10May

למה כדאי לקום מוקדם בבוקר, ורצוי בשעה חמש?

כל דבר שנייחס לו משמעות בחיינו, ילך ויגדל. היכן שהכוונה נמצאת, כך גם אנחנו. אם נקום שעה מוקדם יותר ונקדיש אותה לעצמנו, נעצים את כל הטוב שנמצא בחיינו.

אנשים שבוחרים לקום מוקדם משדרים לעצמם, לתאי המוח, לסביבה וליקום שיש להם משהו חשוב לעשות. הם לא נגררים יום אחרי יום בשגרה וקמים רק כי "צריך" "ואין ברירה".  הם קמים כי הם רוצים לעשות משהו.

אפשר להתעורר מוקדם ופשוט להינות מכוס קפה או תה, בשקט עם עצמכם. תעניקו לעצמכם את המתנה שבבילוי זמן איכות עם הוויתכם. בלי מסכים. בלי הסחות דעת.

אפשר לקום מוקדם כדי לקרוא ספר , אפשר לקום מוקדם כדי לכתוב ספר!

ככל שתתמידו בכך, המוח שלכם יבין שחמש בבוקר היא שעה חשובה, במיוחד אם אתם עושים מאמץ להשכים קום. כי אף אחד לא אמר שזה פשוט...

וכשהמוח יבין שזה זמן חשוב, הוא יתחיל לספק את הסחורה. אם רציתם לקום מוקדם כדי לכתוב או לצייר, אתם תגלו שהמוזה תתחיל לבקר אתכם בחמש בבוקר . אם החלטתם לקום מוקדם כדי לארגן את הבית, לצאת להליכה או לעסוק בספורט, תגלו שפתאום יש לכם אנרגיה מטורפת שלא חשבתם שאפשרית בבוקר.

אם תקומו מוקדם כדי לעשות מדיטציה, התבוננות, דפי בוקר או יומן חלומות, אז תגלו שבחמש בבוקר מגיעות התובנות הכי משמעותיות.

דבר נוסף שיקרה, שאתם תשדרו לעצמכם שאתם חשובים, שהזמן שלכם חשוב, ותתחילו לפעול ולהתנהל בעולם כמו אדם עם ביטחון שקם בחמש בבוקר כדי להגשים את עצמו. תתנהלו כמו אנשים שמשקיעים את הזמן והאנרגיה שלהם רק בדברים חשובים, שמקדמים אותם.

אז היום בלילה, לפני שתלכו לישון, כוונו את השעון לשעה אחת מוקדם ממה שאתם "צריכים" ותתחילו לעשות את מה שאתם "רוצים".


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.