06 Jun
06Jun

שחזור גלגולים הוא תהליך אישי של דמיון מודרך שבעזרתו ניתן לגלות לגלות מי הייתם בגלגול קודם וכיצד זה משפיע עליכם עד היום. זהו כלי שבעזרתו ניתן לטפל בבעיות עכשוויות. תהליך של שחזור גלגולים לא מסתיים ברמת הידיעה של מה שהיה, אלא מוביל לדרך של ריפוי ופתרון הבעיה בעזרת טכניקה שנקראת "רטרו הילינג".

כדי להסביר בצורה טובה יותר כיצד שחזור גלגולים עובד, אספר לכם על הפעם הראשונה שחוויתי שחזור גלגולים ובמה זה עזר לי.


הייתי בסך הכל בת 15, תלמידה בתיכון, ובכיתה המקבילה היה ילד שאיך לומר זאת במילים עדינות, פשוט לא סבל אותי מהרגע הראשון. באותה התקופה קראתי על קשרים קארמתיים בספר שכתבה דניס לין. היא הסבירה בצורה פשוטה כיצד מערכות יחסים עם אנשים שפגשנו בגלגולים קודמים יכולה להשפיע עלינו עד היום. האופן בו זה מתבטא, ברמת ההסבר הפשוטה ביותר (זה נושא רחב שאפשר עוד להעמיק בו, כעת בחרתי להביא את ההסבר הפשוט ביותר), זו אהבה גדולה לאדם שזה עתה פגשנו, או להפך. לפי תיאוריה זאת, רגשות עזים שהיו לנו בגלגול קודם כלפיי אדם מסוים, יצופו ויעלו כאשר נפגוש בו שוב בחיים האלו. ואני חשבתי לעצמי שאולי זאת הסיבה שאותו נער שונא אותי כל כך ונהנה להציק לי.

דניס לין הסבירה גם על האופן בו ניתן לתקן קשרים קארמתיים ואני החלטתי שאין לי מה להפסיד. זה היה לפני שלמדתי את טכניקת שחזור הגלגולים באופן מסודר ומעמיק, אך כנראה שהרצון הכנה פיצה על חוסר הניסיון, וכך בפעם הראשונה בחיי חוויתי רגרסיה מודעת לגלגול קודם. תוך כדי התהליך ראיתי את עצמי ואת אותו הנער, ראיתי כיצד המעשים שלי הולידו טינה בלבו והבנתי איך בעצם הוא מנצל את המפגש המחודש "להתנקם" בי.

חשוב לי לציין שזה לא הופך אותו לאדם פחות טוב מכל אחד אחר. אני בסך הכל הפעלתי אצלו טריגר של כאב ישן. למען האמת, מלבד העובדה שלעתים הוא מירר את חיי, לא היה לי שום דבר רע להגיד עליו, בחור סימפטי, חייכן ואהוב מאוד על חבריו. 

במהלך הרגרסיה ראיתי את התמונה הרחבה יותר, הצטערתי וביקשתי את סליחתו. השתמשתי בטכניקות נוספות ששנים מאורח יותר התברר לי שהן נקראות "רטרו הילינג", לא ידעתי אותן בגיל חמש-עשרה, אך כנראה שהצלחתי באותם הרגעים להתחבר לתודעת העל הקולקטיבית ולהבין באופן אינטואטיבי מה עליי לעשות כיצד לשפר את המצב.

למחרת חזרתי לבית הספר, התנהגתי כרגיל (כלומר, נמנעתי מלפגוש בו ככל האפשר), לא ציפיתי לכל שינוי. למעשה, טעיתי בהבנה שלי לגבי רגרסיה לגלגולים קודמים, או לפחות באותה ההתנסות. אני חשבתי שכל מטרתה הייתה לעזור לי להבין מה אני עשיתי לא בסדר בגלגול קודם, להבין היכן טעיתי. חשבתי שהתהליך מציע לי בסך הכל דרך להביע חרטה וללמוד מטעויות העבר, וכל זה כמובן רק ביני לבין עצמי, בתהליך מדיטטיבי של דמיון מודרך, כאשר הצד השני אינו מודע לכך כלל. לכן הופתעתי כל כך שיומיים לאחר מכן הוא ניגש לשוחח איתי. סתם כך. שלושה ימים לאחר מכן כבר נפגשנו לאחר הלימודים. וכעבור שבוע הפכנו לידידים. כלומר, תהליך הריפוי השפיע לא רק עליי אלא גם עליו. ברמה לא מודעת, הוא חש בייסורי החרטה הכנים שלי והחליט כנראה לסלוח לי. לכן כאשר נפגשנו לאחר תהלך שחזור הגלגולים, כבר לא עוררתי בו את אותו הכעס והכאב. כבר לא הייתה לו סיבה להציק.

החוויה הזאת נחרטה בזיכרוני והשאירה אותי עם פליאה גדולה, והעניין שלי בכל הקשור למסע הנשמה בעולם הרוח ולגלגול נשמות. יחלפו עוד כמה שנים והרבה מים בנהר החיים עד שהרגשתי אני בשלה ללמוד באופן מסודר את הטכניקה והשתמש בה כדי לעזור לעצמי ולאחרים.



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.