17 Feb
17Feb

דולורס קאנון נולדה בארה"ב בשנת 1931, ככל הידוע לנו היא חיה חיים נורמטיביים למדי ולא חיפשה אחר חוויות רוחניות, אלא שהן מצאו אותה בהמשך חייה. בכוונה ציינתי את שנת הלידה שלה, מאחר והיה זה מאוד לא אופייני בשנים ההן לעסוק בתחום הרגרסיות לחיים קודמים ומסרים מחוצנים וישויות אור. 

דולורס קאנון עסקה בהיפנותרפיה – טיפול באמצעות היפנוזה, שיטה מוכרת לטיפול בפוביות ובהתמכרויות. במפגש טיפולי רגיל לחלוטין, המטופלת חזרה תחת היפנוזה לזיכרונות מחיים קודמים. דולורס לא ציפתה לכך, ובשילוב של מעשיות וסקרנות, החליטה לבדוק את הנושא לעומק וערכה מעין מחקר משלה על ידי טכניקה של תרפיה שפיתחה ( Quantum Healing Hypnosis Technique , או בקיצור: QHHT) ובו ערכה "ראיונות" תחת היפנוזה ורגרסיות לחיים קודמים. בהמשך היא בדקה את הפרטים שניתן היה לאמת והשתכנעה שמדובר בזיכרונות אותנטיים. בעזרת הטכניקות שפיתחה הצליחה דולורס לעזור לאנשים להיטיב את חייהם, החלה לכתוב ספרים ולהרצות בנושא. 

כל זה קורה בתחילת שנות ה – 70. במובן הזה אפשר לומר שדולורס קאנון הקדימה את זמנה, ואולי אפילו סללה עבורנו את הדרך עם המידע הרב שאספה.

בכל הקשור לשחזור גלגולים קודמים דרך היפנותרפיה, דולורוס לא הייתה היחידה, גם ד"ר מייקל ניוטון חווה דבר דומה, עליו אפשר לקרוא בספר "מסע הנשמות". הדבר שמייחד את דולורס קאנון היה שהיא לא התמחתה רק בשחזור גלגולים, אלא הצליחה להביא גם מידע רוחני מופלא על הדרך בה העולם שלנו עובד. 

באמצע שנות ה – 80 היא מתוודעת ל MUFON , ארגון שחוקר תופעות הקשורות בעב"מים, מדובר בארגון מכובד וחברים בו אנשי מדע השואפים לחקר האמת. בשלב מסוים הם מבקשים מדולורס להשתמש בטכניקות ההיפנותרפיה שפיתחה כדי לתחקר תחת היפנוזה אישה שטוענת כי נחטפה על ידי חוצנים. הם חשבו שמאחר והיא בעלת ניסיון רב בחקר נושאים אזוטריים, היא תוכל להתמודד בצורה טובה עם כל מידע שיעלה בזמן ההיפנוזה, וכך אכן קרה. ומכאן, כמו שאומרים, הכל היסטוריה. 

ההיפנוזה הראשונה מסוג זה עברה בהצלחה ודולורס החלה להרחיב את עשייתה גם לחקר מידע שמגיע ממפגשים עם חוצנים. ושוב, גישתה הייחודית של דולורוס גורמת לה לבלוט ולהביא מידע בעל ערך רב, שכן היא לא התעניינה רק בפרטי הסיפורים שכולנו כבר שמענו על מפגשים עם חוצנים, אלא רצתה להבין את התמונה הרחבה יותר. לא רק את ה"איך", אלא גם את ה "למה". וכך, לצד תיאורים מפורטים של מפגשים מהסוג השלישי, דולורס מצליחה לתחקר את המרואיינים והמטופלים תחת היפנוזה ולדלות מידע רב שנמסר להם על ידי החוצנים, מידע שהם לא זכרו כלל באופן מודע. לעיתים מדובר גם בידע פרקטי להתפתחות רוחנית והבנה של מי אנחנו כבני אדם וכישויות אור במרחב הגלגקטי. 

לצערם של הקוראים בישראל, מעט מאוד מן הספרים של דולורס קאנון תורגמו לעברית. אך מי שירצה לקרוא באנגלית, יגלה כי הם כתובים בשפה פשוטה וקולחת. מי שמתעניין במידע שהגיע מראיונות שנערכו עם אנשים שחוו מפגשים עם חוצנים, מומלץ להתחיל מהספר: 

 The Custodians: Beyond Abduction

אם המאמר סיקרן אתכם, ומכאן תמשיכו הלאה לחפש אחר ספריה של דולורס קאנון, כל שנותר לנו לאחל לכם הוא המשך מסע מופלא.  ומי שירצה להשאיר לנו בתגובות המלצות משלו על ספרים וסופרים נוספים בתחום, אנחנו נשמח לשמוע.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.