04 Sep
04Sep

בטיפ הקודם דיברנו על דרכים שונות בהן ניתן לעבוד עם קלפי מודעות. היום אני רוצה לשתף אתכם במשהו שלקח לי שנים ללמוד, אבל מרגע שנפל האסימון וגם ראיתי תוצאות, אימצתי את הדרך הבהירה שנגלתה לפניי.

את הדרך המופלאה למסרים מדויקים בכל פריסת קלפים לא גיליתי לבד, היו לי שליחים טובים מהם למדתי. הראשונה היא מורתי האהובה דניס לין, והשני הוא סטיבן פארמר, שהקלפים שלו אהובים עליי במיוחד ואני מרבה לעבוד איתם  בקבוצת הקלפים שלי וגם בפריסות אישיות.

דניס לין אומרת שהמשמעות של החפצים הרוחניים, כמו קלפים למשל, מגיעה מתוך הכוונה שלנו. באופן שנתייחס אליהם, כך הם יתפקדו ויפעלו. היא אמרה את זה בהקשר לדרך בה יש לטפל ולשמור בבית את חבילת הקלפים. עד אותו הזמן לא התחברתי לגישה לפיה צריך לכסות את חבילת הקלפים בבד ולא לאפשר לאף אחד לגעת בה, ועוד כל מיני איסורים ומגבלות שהזכירו לי חוקי דת, שבתפיסה שלי אין להם מקום בעבודה רוחנית אוניברסלית.

אבל דניס לין הציעה גישה שונה, היא לא אמרה שחייבים לעשות כך או אחרת, אלא לחשוב על היחס שאנחנו מעניקים לחבילה, מתוך האמונה שאת היחס שניתן נקבל חזרה, כי כנראה זה גם מה שאנחנו מצפים מהחבילה להיות. פשוט מאוד. 

לכן, אם תרצו לקבל מסר מדוייק בכל פעם, כדאי להתייחס לקלפים ככלי שאכן יכול לאפשר את זה. והאם כלי כל כך חשוב תזרקו בתחתית הארון? תתנו לו להעלות אבק? תשמשו בו פעם בשנתיים? ברור שלא. חשבו כיצד הייתם מתייחסים לכלי מדהים שיכול לעזור לכם להתחבר לעצמכם? מה מרגיש לכם נכון לעשות? אני ייעדתי לקלפים מקום מיוחד, מידי פעם מניחה עליהם קריסטל, עוברת ונוגעת ביד אוהבת. אפשר מידי פעם גם "לאוורר" את הקלפים, לפרוס את כולם על השולחן, ואז לאסוף אחד אחד ולהחזיר לחבילה. 

לסיכום, היחס לחבילת הקלפים הוא הצעד הראשון בדרך לעבודה מדויקת עם קלפים, אך זה לא מסתיים כאן. לדרכים הנוספות אקדיש פוסט נפרד. 

אם תרצו לקבל מסר אישי דרך קלפי מודעות, אני מזמינה אתכם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ שלנו "מסרים דרך קלפים". מידי יום שלישי בבוקר יש פתיחה חדשה של קלפים ומסרים. 
להצטרפות שלחו לי הודעה ל 054-4338924. 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.