30 Apr
30Apr

יש מספר דרכים בהן ניתן להשתמש בקלפי מודעות על מנת לקבל מסרים או הכוונה. בפוסט הזה אתעמק  בשלוש טכניקות לעבודה עם קלפי מודעות: מסרים, התבוננות ומדיטציה.

מסרים - לשאול שאלה ולקבל תשובה

השיטה הראשונה, וככל הנראה המקובלת ביותר היא שימוש בקלפי מודעות ככלי לתקשור. כלומר, אנחנו פונים אל הקלפים כדי לקבל מסר, הכוונה, תשובה לשאלה. לפני שנדון בפרקטיקה נראה לי שכדאי להסביר מהיכן בעצם מגיעות התשובות? אני אוהבת לחשוב על הקלפים כעל שליחים שנושאים עבורי מסר. אני תמיד מבקשת מהמדריכים שלי שיכוונו אותי לקלף ולמסר המדויקים ביותר עבורי.

לפני שבוחרים קלף כדאי להקדיש כמה רגעים לניסוח השאלה, ככל שהשאלה תהיה יותר מדויקת, כך גם התשובה. כדאי להימנע משאלות שמכוונות לתשובה של כן או לא. למשל, במקום לשאול: "האם כדאי לצאת לבליינדייט עם יוסי?" אז עדיף לשאול "למה כדאי לי לשים לב לפני/אחרי שאני יוצאת לבליינדייט עם יוסי?". או לשאול "לאן הקשר הזה יכול להוביל?"' או "אילו איכויות יהיו לחיבור בנינו?"

הסיבה שיש להימנע משאלות שתשובתן יכולה להיות רק כן או לא, היא שמאוד קשה לנבא את העתיד. אף אחד לא יודע את העתיד, גם לא הקלפים. כל מה שאפשר לדעת ולראות אלו נתיבים אפשריים שיכולים להשתנות בשל הבחירה החופשית שיש לנו. ייתכן שנתיב אחד נראה כאפשרי יותר מאחרים, אך זה בסך הכל נתיב וגם הוא יכול להשתנות.

סיבה נוספת שאני מעדיפה שאלות פתוחות, היא שבדרך כלל המסר עבורנו הוא הרבה יותר מתשובה לקונית של "כן" או "לא".  יש משפט יפה שאמר פאולו קואלו "כשאדם באמת רוצה משהו, היקום כולו נחלץ לעזרתו כדי שיגשים את חלומו". אמנם הציטוט הזה מתייחס להגשמת חלומות ומטרות, אבל אני מאמצת אותו גם להדרכה שמגיעה אלינו בדרכים שונות. זה יכול להיות המוכר במכולת, הבחורה בתחנת הרכבת, או הקלפים שישאו עבורנו בדיוק את המסר הנכון עבורנו. והמסר הזה הוא הרבה יותר ממילה אחת. אז תשאלו שאלות פתוחות, ותנו לעצמכם את האפשרות לקבל תשובות יפות ומשמעותיות.


התבוננות

הדרך השנייה לעבוד עם קלפי מודעות, היא לקחת את המסר ככלי שבעזרתו אפשר לצאת מהקופסה שלנו ולחשוב על הבעיה או הנושא שמעסיקים אותנו מזווית חדשה.  בטכניקה של התבונות אני לא מחפשת תשובה דרמטית, אלא משפט שבעזרתו אוכל לבחון את הנושא דרך משקפיים חדשות. זה מתאים במיוחד למי שנתקל שוב ושוב באותו קושי באותו נושא ומנסה לעבוד עליו. 


מדיטציה

הדרך השלישית לעבודה עם קלפים מתאימה למי שרוצה לשלב יותר מדיטציה בחיי היום יום. אפשר לעשות את זה בכל דרך שתבחרו ושנראית לכם לנכון. האופן שבו אני עושה את זה: מתחילה עם מדיטציה קצרה להרפיה כאשר חבילת הקלפים נמצאת בידי או מונחת לידי, מבקשת שהמסר הנכון ביותר יגיע, בוחרת קלף, פוקחת עיניים ובוחנת את הקלף בקצרה, ולוקחת ממנו רגש אחד חיובי, תחושה פנימית טובה שעלתה בי, עוצמת חזרה את העיניים ומתמקדת באותה התחושה. כשאני מרגישה שהגיע הזמן, אני מסיימת את המדיטציה, אומרת תודה, פוקחת שוב עיניים וחוזרת לכאן ועכשיו. רגע לפני שאני ממשיכה הלאה בשגרת יומי, אני עוצרת שוב לבחון את הקלף, לראות אם יש עוד מסר עבורי. זאת הדרך שלי לעשות מדיטציה באמצעות קלפים, ואם יש לכם טכניקות נוספות, אני אשמח לשמוע על כך, ללמוד מכם ולנסות אותן בעצמי. אפשר לכתוב למטה בתגובות.

בטיפ הבא נדון בדרכים בהן יש לטפל בחבילת הקלפים עצמה כדי לקבל מסרים מדויקים בכל פעם.



אם תרצו לקבל מסר אישי דרך קלפים, אני מזמינה אתכם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ שלנו "מסרים דרך קלפים". מידי יום שלישי בבוקר יש פתיחה חדשה של קלפים ומסרים.  להצטרפות שלחו לי הודעה ל 054-4338924.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.