08 Aug
08Aug

למה הרבה אנשים מרגישים שהם יכולים לתקשר ולקבל מסרים עבור אחרים, אבל כשזה מגיע אליהם, הם מתקשים לקבל מסר חד משמעי עבור עצמם?

הסיבה הראשונה שבתקשור עבור אחרים אתם הופכים לכלי, לצינור, עבור מישהו אחר וזאת טכניקה אחת. בתקשור עבור עצמכם אתם מבקשים הכוונה מהמדריכים האישיים שלכם, וזאת טכניקה אחרת לגמרי, זאת מערכת יחסים שנבנית עם הזמן. 

בתקשור עבור אחרים, בהפיכה לצינור נקי יש התבטלות של ה"אני". לעומת זאת, כאשר אתם מבקשים מסר עבור עצמכם, מטבע הדברים ה"אני" שלכם נוכח מאוד. אחת הדרכים לעקוף זאת היא לתרגל תקשור על ידי כתיבה אינטואיטיבית, מאחר וכתיבה אינטואיטיבית מתבצעת במצב של מדיטציה עמוקה, אפילו חצי טראנס. 

סיבה שניה שיש קושי בתקשור עבור עצמכם, היא שיש אולי ציפייה שנדע הכל, נקבל תשובות מראש כדי שנבחר נכון. אבל זה לא עובד ככה. הציפייה הזאת לא מציאותית ולא תואמת את ההכוונה שיכולה להגיע, ולכן מפספסים את המסר. אם נדע הכל מראש- לא נעשה את השיעורים שלנו, וזה מצב שההדרכה לעולם לא תאפשר. וכן, לפעמים ההדרכה שלנו תשלח אותנו דווקא למקום מאתגר, כדי שנלמד. אבל אם נעשה את השיעורים שלנו, אז נעבור את האתגר בקלות ובמהירות. 

ויש עוד עניין שצריך להבין לגבי תקשור, שהמסרים מגיעים במגוון דרכים. זאת שפה מיוחדת ולפעמים לוקח זמן ללמוד ולהבין אותה. תוסיפו לזה את האגו, את הפחדים, את הקולות הפנימיים שמנהלים אותנו, ויש כבר קדירה רוחשת ומבעבעת שמקשה להבין את המסר שהתקבל, או בכלל לדעת אם אכן התקבל מסר. 

מה בכל זאת אפשר לעשות כדי לקבל מסרים מדויקים וברורים יותר? 

אם אתם רוצים לקבל הכוונה מהמדריכים הרוחניים שלכם, אתם צריכים להופיע לשיעור מידי יום. אם אתם רוצים לקבל מסרים מדויקים מבלי שתהיה התלבטות או שאלה בכלל האם מה שקבלתם נכון, אז אתם צריכים להקדיש זמן ללמוד את השפה. אתם רוצים להיות מחוברים למדריך שלכם? אז תעבדו על הקשר. 

מי שרוצה קשר חזק להדרכה, צריך לתרגל ולפתח אותו מידי יום ביומו עד שהחיבור יהפוך לדבר שבשגרה. אפשר לעשות מדיטציה, לפתוח בקלפים, או פשוט לפנות זמן מידי יום לשוחח איתם. אחת הדרכים הטובות ביותר היא לנהל יומן ולכתוב את המסרים שעולים, לחזור לקרוא בהם ולנסות ליישם אותם, דבר זה מראה על רצינות. ואחד הדברים שיעזרו לכם לקבל מסרים ברורים ומועילים הוא להראות שאתם מיישמים אותם, או לכל הפחות מתייחסים אליהם בכבוד הראוי. 

למדריכים הרוחניים שלכם אין "אגו" כמו של בני אדם. הם לא יעלבו וכבודם לא יפגע אם לא תכתבו את המסרים שקבלתם ותעשו איתם משהו. אבל הם כן ישימו לב שאתם לא משתמשים בהם באמת. רק מבקשים מסר ואז "זורקים אותו הצידה". לעומת זאת, אם תתמידו, תכתבו את המסרים, תחשבו עליהם, תפעלו על פיהם, זה יאותת להדרכה שאתם רציניים, שאתם מעוניינים בהדרכה. ויותר מכך, זה יראה שאתם בתנועה, בלמידה, וזה מה שהם רוצים שנעשה. וכשאנחנו בלמידה הם עוד יותר קרובים. וכך הקשר נבנה ומתחזק. 

אם אתם תופיעו כל יום לשיעור, כך גם המדריכים. למעשה, הם כבר שם לפניכם, מחכים לכם. ועם הזמן תוכלו גם אתם להרגיש ולדעת שהם תמיד אתכם. ואז גם התקשורת תהיה תמידית, ברורה וחזקה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.