16 Oct
16Oct

אולי אתם שואלים את עצמכם מדוע טרחתי לכתוב על הנושא. מה, אי אפשר פשוט להשתמש בכל חבילה? אז התשובה היא כן ולא. 

כן- אפשר להיעזר בכל כלי שנקרה בדרככם כדי לקבל מסר, ואם אתם מאמינים שהכול קורה לטובה ובזמן הנכון, אז גם תאמינו שהמסר הנכון יגיע אליכם ולא משנה דרך איזה קלף.. 

ולא- כי קלפים שונים מתאימים לסוגי מסרים ואנשים שונים, וכדי לדייק במסר צריך שיהיה "שידוך טוב" לחבילת הקלפים המתאימה.

חבילת קלפים טובה, היא חבילה שמדויקת לאיש או לאישה שעובדים איתה. צריך להיות חיבור אנרגטי, אחרת לא תהיה תקשורת בין הקלפים ובין מבקש או מבקשת המסר

קלפים זאת שפה, ולכל חבילה יש את הדיאלקט המיוחד לה. החיבור הטוב ביותר יהיה עם חבילה שאת השפה שלה לא תצטרכו ללמוד. ואני לא מתכוונת לעברית, אנגלית, או כל שפה אחרת. אני מתכוונת לשפה של הסמלים שמצוירים על הקלף. אם תוכלו להבין באופן אינטואיטיבי את המסר של הקלף רק מלהתבונן בתמונה ובמילה המלווה אותו - סימן שאתם דוברים את השפה של אותה חבילת קלפים.

אם זאת חבילה חדשה, זה בסדר שלא תבינו את כל הסמלים בכל הקלפים, בתור התחלה מספיק שתבינו אפילו רק אחד או שניים, זה יהיה סימן עבורכם שאת שפת הסמלים של החבילה הזאת אתם תוכלו להבין. זה מראה על תחילתו של חיבור שילך ויגדל ככל שתרבו להשתמש בקלפים.

איך תדעו שהבנתם את שפת הסמלים של הקלפים? 

אל תדאגו, כשזה יקרה לא יהיה לכם ספק. אם תחפשו חבילת קלפים לעבוד איתה מתוך מודעות לנושא, אז אתם תרגישו כשזה יקרה, מאחר וזה ילווה בתחושות רגשיות עמוקות שיצופו, כמו שמחה, או התרגשות עד כדי דמעות, תחושה כזאת שהגעתם הביתה.

יש שיטה נוספת לבחור חבילה שתתאים לכם אנרגטית 

זאת שיטה שמתאימה למי שפחות מתחבר להסבר הרוחני כפי שהצגתי בפניכם עד עכשיו, או למי שפשוט לא מצא חבילת קלפים כזאת שתעורר בו כאלו רגשות. אז השיטה הנוספת, שאם תנסו אותה, תגלו כמה שהיא מועילה ומדויקת ותעזור לכם ליצור חיבור טוב עם קלפים בכל פעם מחדש, היא לבחור חבילת קלפים לפי החיבור שלכם לאמנות, לציורים שעל הקלפים.

תנסו לשים לב, האם האיורים יפים בעיניכם? נעימים? מה הם מעוררים בכם? האם מבין הקלפים יש ציור שהייתם מוכנים לתלות בבית או במשרד? זה סוג החיבור ברמה הפשוטה ביותר, אך אם האיורים או הצילומים שעל הקלפים אינם מוצאים חן בעיניכם, אז סביר להניח שתתקשו ליצור חיבור אנרגטי עם הקלפים ולעבוד איתם. 

אם כבר יש ברשותכם כמה חבילות כאלו בבית, אז זאת לא סיבה לזרוק אותן. יש דרכים ליצור חיבור אנרגטי חזק יותר גם כאשר הוא לא התרחש באופן טבעי ואינטואיטיבי, ואני מלמדת כיצד לעשות זאת בסדנה שלי

אם כבר רכשתם או קיבלתם קלפים כאלו, סביר להניח שבכל זאת יש בהם משהו עבורכם, אז אל תוותרו עליהם לגמרי. זה גם טוב שיש מגוון חבילות לעבוד איתן לפריסות שונות. אבל כשתמצאו את החבילה הזאת שממש תדברו בשפה שלה, והיא תהדהד אליכם, אז תראו שיהיה לכם הרבה יותר קל לעבוד איתה ולקבל מסרים מדויקים שוב ושוב.


אם תרצו לקבל מסר אישי דרך קלפי מודעות, אני מזמינה אתכם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ שלנו "מסרים דרך קלפים". מידי יום שלישי בבוקר יש פתיחה חדשה של קלפים ומסרים. 
להצטרפות שלחו לי הודעה ל 054-4338924.  

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.